torstai 11. maaliskuuta 2010

arvonta - lottery

arvotaan arpomisen ilosta anne hämäläinen - riikka ala-harja - sanni seppo off season - valokuvakirjanen. jos pidät kuvista aikaanähneistä esineistä ja tiloista ja tykkäät lukea taroina, joita kertovat tyyny, sänky, seinä jne. niin jätä kommentti tähän postaukseen. kirjan tekstit suomeksi ja ranskaksi. anonyymit liittäkää mukaan nimimerkki (ja/tai yhteystiedot). lohdutuspalkintona helmikuun 2010 ruotsin elle. kirja on uusi, avaamaton, muovikääreessään, elle on luettu. arvonta suoritetaan kahden viikon kuluttua. onnea!
*
to participate just leave a comment (and/or email address) to this post. first price off season-book, second price swedish elle february 2010.

1. palkinto off season - valokuvakirja kuva: anne hämäläinen

arvonta päättynyt, voittajat täällä.


16 kommenttia:

  1. Ihana, arvonta arpomisen ilosta :) totta kai pitää osallistua! toivottavasti onni potkaisee, sillä kirja kuulostaa hienolta. myös linkistä löytynyt tieto aiemmasta Romanssi -kirjasta kiinnosti kaikkine neuvostoestetiikkoineen. Miksi en ole törmännyt näihin missään, höh.

    VastaaPoista
  2. Ja minä olen mukana ihan samantien, mikä ihana palkinto!!

    VastaaPoista
  3. Tottakai olen mukana ! Kummatkin palkinnot kiinnostavat kovin ...

    VastaaPoista
  4. jospa arvonnan ilossa onni-ilo potkaisi minua. Mukana ollaan!

    VastaaPoista
  5. Hip hei mukaan tullaan!

    VastaaPoista
  6. Ei se varmaan potkaise, mutta kokeillaan... ;)

    VastaaPoista
  7. Ihanalta kuulostava kirja! Minä kans mukaan arvontaan :)

    VastaaPoista
  8. Minäkin mukaan! Mukavaa viikonloppua♥

    VastaaPoista
  9. Tottakai mukana, kuulostaa kivalle! :)

    VastaaPoista
  10. Minä ensimmäisellä vastavierailulla ja heti arvontaan ;-)

    VastaaPoista
  11. Oi vau mikä arvonta,olen ehdottomasti mukana!

    VastaaPoista
  12. No kappas miten kiva arvonta! Mukaba ehdottomasti :)

    VastaaPoista
  13. Vackra bilder vill man se varje dag, älskar böcker och tidningar, och deltar gladeligen i tävlingen!

    VastaaPoista
  14. arvontaan, kiitos. En ole tuota kirjaa nähnytkään!!!

    VastaaPoista